فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش:
تابناک-فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در دیدار با استاندار هرمزگان، نداجا را پیشتاز در آبادانی مناطق محروم جنوب شرق کشور دانست و تصریح کرد: ما تمام قد و با تمام توان در راه آبادانی مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 17 October 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز ۲۵مهرماه با حضور در استانداری هرمزگان با مهدی دوستی دیدار و انتصاب وی را به سمت استانداری استان هرمزگان تبریک گفت.

در این دیدار دریادار ایرانی، حضور کارکنان جان برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور را از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی از شهرها و روستاهای ساحلی خلیج فارس و دریای عمان دانست و افزود: نداجا تمام قد و با تمام توان برای ارتقاء سطح رفاه و فرهنگ مردم فهیم استان هرمزگان و مردم زحمتکش استان سیستان و بلوچستان ایستاده است و در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تاسیس هنرستانهای تخصصی دریایی و اولویت استخدام فارغ التحصیلان این هنرستان در نیروی دریایی، گامهای موثری برداشته است.

امیر دریادار ایرانی، ضمن تبریک تقارن سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش با آغاز امامت امام زمان(عج)، حضور روحانیون مستقر در ارتش برای فرهنگ سازی و بالا بردن سطح معنویت مردم در مناطق محروم را از برکات تاسیس این سازمان انقلابی در ارتش دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرصت خدمت به مردم را بسیار مغتنم خواند و در همین راستا آمادگی نداجا برای ساخت مدارس در مناطق محروم و برپایی درمانگاه ها برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز را از اولویت‌های نداجا در کنار تولید امنیت مرزهای دریایی ایران اسلامی دانست.

نداجا تمام قد در خدمت آبادانی مناطق محروم جنوب شرق کشور است

همچنین در این دیدار، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از فرمانده نداجا بخاطر حضور در استانداری هرمزگان، حضور نداجا در استان هرمزگان را موجب برکات فراوانی برای این مناطق دانست و افزود: انشالله با کمک برادرانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه توسعه عمرانی و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در مناطق محروم استان با قدرت به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار