شهردار بندرعباس تأکید کرد:
تابناک-شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه در حوزه درآمد باید نگاه جدی‌تری داشته باشیم، گفت: کاهش هزینه‌ها یک اولویت مهم است، زیرا قرار نیست با پول بیت‌المال به فکر رفاه خودمان باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ 20 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی نوبانی طی بازدید از شهرداری منطقه یک، در نشست با مدیران این مدیریت از شهرداری، اظهار کرد: همه مدیران عمر مسئولیتی مشخص و محدودی دارند و باید سعی شود از فرصت‌ها نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشی به کار مراجعین، افزود: کارها باید بدون منت و به دور از حاشیه انجام شود، زیرا ما موظفیم کار مردم را بدون هیچ گونه توقعی از مردم انجام دهیم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: تکریم تنها به شهروندان محدود نمی‌شود و کارمندان نیز باید تکریم شوند که این مقوله در اموری مانند مباحث معیشتی، حمایتی، بیمه‌ای و غیره باید مدنظر قرار داشته باشد.

نوبانی بیان کرد: در بحث تکریم ارباب رجوع، همه مدیران مناطق، نواحی و سازمانها باید به طور مستمر ملاقات مردمی داشته باشند تا بتوان فرایند کارها و خواسته‌ها را تسریع کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حوزه درآمد باید نگاه جدی‌تری داشته باشیم، گفت: کاهش هزینه‌ها یک اولویت مهم است، زیرا قرار نیست با پول بیت‌المال به فکر رفاه خودمان باشیم.

وی تاکید کرد: شفاف‌سازی یک اولویت مهم، خصوصا در بحث قراردادها، مناقصات، مزایده‌‌ها و غیره است.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: به عنوان مدیر مجموعه خود را موظف به حمایت و صیانت از مدیران و همه کارکنان می‌دانم.

نوبانی با تاکید بر اینکه کارکنان و مدیران نباید مردم را دوست و آشنای خودشان بدانند، تصریح کرد: عدالت در پرداخت مطالبات پیمانکاران یکی دیگر از نکات مهمی است که باید مدنظر مدیران شهرداری قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات شهرداری تحت نظر شهروندان قرار داشته و لحظه به لحظه رصد می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های روابط عمومی و آموزش جزو بخش‌های مهمی است که باید اقدامات خود را به صورت جدی‌تری دنبال کنند.

نوبانی عنوان کرد: کلیه فرایندهای پروانه‌های ساختمانی الکترونیک می‌شود و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه مناسب‌سازی پارکها و فضای سبز برای معلولین باید مدنظر مناطق قرار داشته باشد، اظهار کرد: مهمترین اولویت کوتاه‌مدت ما این است که داشته‌ها را، خصوصا در حوزه فضای سبز ساماندهی کنیم.

*رضایت ۷۶ درصدی ارباب رجوع از شهرداری منطقه یک*

مهدی رنجبری، مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس نیز در این جلسه اظهار کرد: اولویت اول کاری ما در شهرداری منطقه یک، تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارزیابی بخش‌های مختلف این شهرداری، افزود: نتیجه حاصل از اجرای این طرح، رضایتمندی ۷۶ درصدی ارباب رجوع را نشان می‌دهد.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: شاید به دلایل قانونی گاهی نتوانیم کار ارباب رجوع را انجام دهیم، اما رعایت اخلاق و تکریم آنها سرلوحه کار همه کارکنان و مدیران این منطقه است.

رنجبری از تامین درآمد و کاهش هزینه‌ها به عنوان یکی از رویکردهای مهم این مدیریت یاد کرد و ادامه داد: نظم و انضباط اداری یکی دیگر از تاکیدات و اولویت‌های این منطقه است و همه ملزم به رعایت مقررات ابلاغی هستند.

این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: بیشترین هزینه و انرژی ما در حوزه خدمات شهری است و تلاش داریم خدمات خوبی در این حوزه به شهروندان ارائه شود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار