تابناک- همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته وحدت و تربيت بدني عصر روز يكشنبه با حضور شهردار بندر عباس و اعضاي شوراي اسلامي شهر مسئولان هئيت ورزش هاي همگانی و جمعی از ورزشکاران و شهروندان خونگرم علاقمند به پياده روي برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 25 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته وحدت و تربيت بدني عصرو شامگاه امروز يكشنبه ٢آبان در ساحل سورو حد فاصل بوستان كپشكن و پلاژ بانوان برگزار شد.

 

 در این همایش مهدي نوباني شهردار بندر عباس بر توسعه ورزش همگانی، و شور و نشاط اجتماعي تاكيد كردند و فراهم كردن زمينه هاي بر گزاري برنامه هاي ورزشي وفرهنگي مردم محور را يك ضرورت براي شهر ها دانست .

 

وي گفت : ورزش ميتواند در كاهش اسيب هاي اجتماعي بسيار اثر گذار باشد و شور و نشاط اجتماعي را براي جامعه و احاد مردم به ارمغان بياورد.

 

 وي تصريح كرد : با توجه به اينكه فعاليت هاي روزمره زندگي انسانها را دچار يكنواختي و تكرار ميكند ورزشهاي همگاني در جهت ايجاد تنوع و تغير فضاي روزمرگي زندگي مدرن بسيار مفيد و ثمر بخش است .

 

نوباني گفت: شهردارن مناطق علاوه بر ارائه خدمات شهري به شهروندان در حوزه نشاط و شور اجتماعي با سازمانها و دستگاههاي مربوطه ارتباط مستمر داشته باشند و شرايط اجتماعي وفرهنگي ورزشي شهر را پويا و زنده نگه دارند.

 

اين مقام مسول :ضمن تشكر و قدر داني از پاسلار زاده شهردار منطقه چهار و رضواني مدير سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري و ساير دست اندر كاران و همه مردم و علاقمندان روند برگزاري اين برنامه ها را براي رشد فرهنگي شهر مثبت دانست.

 

در پايان اين مراسم به قيد قرعه جوايزي به شركت كنندگان در اين همايش اهدا شد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار