معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :
تابناک-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری ارزشیابی آغازین ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 26 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد قویدل گفت: ارزشیابی ورودی (آغازین) در جهت اطلاع از وضعیت آموزشی دانش آموزان و برنامه ریزی برای نحوه ارائه درس از سوی مسئولین آموزشی مدارس مورد توجه می باشد.

وی اعلام کرد: آزمون آغازین با هدف پایش دانش آموزان متوسطه اول و دوم در سنوات تحصیلی گذشته و به منظور سنجش سطح امادگی آنان برای سال تحصیلی جاری برگزار می گردد وجایگاه دانش آموزان از نظر علمی و آموزشی تعیین می گردد.

این مقام مسئول همچنین در ادامه گفت: استفاده از نتایج ارزشیابی جهت برنامه ریزی صحیح تر و بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری و اصلاح برنامه ها و روش های تدریس نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان همچنین افزود: این آزمون رایگان و بصورت مجازی از تاریخ 5 آبان ماه الی 12 آبان ماه برای دانش آموزان پایه های شش گانه مقاطع اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است نحوه ورود دانش آموزان به سامانه از طریق وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خواهد بود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سوالات آزمون توسط مرکز سنجش وزارت متبوع طراحی و از طریق سامانه sa.medu.ir از ساعت 8 الی 24 قابل دسترسی می باشد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار