تابناک-فرمانده قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان با اشاره به اقدامات پلیس راه پس از وقوع زلزله، گفت: در حال حاضر ترافیک محور "بندرعباس -سیرجان" به حالت عادی بازگشته است.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 16 November 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، سرهنگ "مهدی نیکبخت" در تشریح این خبر گفت: از لحظه وقوع زلزله با ۱۴ ساعت کار مداوم، عملیات انتظام بخشی ترافیکی و بازگشایی محور "بندرعباس سیرجان" به نتیجه رسید و در حال حاضر ترافیک این محور به حالت عادی بازگشته است.

وی افزود : در راستای بازگشایی هر چه سریعتر این محور مهم که کریدور اصلی انتقال کالاهای اساسی به کل کشور می باشد، علیرغم وجود خطر پس‌لرزه‌ها نیروهای پلیس راه استان هرمزگان بدون لحظه ای فوت وقت و با استفاده از توان عملیاتی در کمترین زمان خودروهای راهداری را تا محل های انسداد راه هدایت نموده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در محور اصلی "بندرعباس سیرجان" اقدامات لازم در راستای امنیت ترافیکی رانندگان به عمل آمده است، خاطر نشان کرد : تا زمان اطمینان کامل از رفع مخاطرات احتمالی تیم‌های گشت پلیس را به صورت شبانه روزی محلهای احتمال ریزش کوه و ... را تحت نظر داشته تا انشاالله از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار