تابناک-خدمت به مردم در امنيت و آرامش خلاصه نمي شود پليس مي تواند با نگاهي انساني و مهربانانه خدمت را جور ديگري هم معنا كند. .
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ 17 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، چند روز پیش گروهبان یکم عمران هاشمی پور در حال گشت زنی در بازار شهر دیر چند کودک کار را مي بيند که در حال جمع آوري مقوا و كارتن هاي خالي هستند و به سختي اين كار را انجام مي دهند. 

پليس جوان با ديدن اين صحنه بي تفاوت از كنار كودكان عبور نمي كند و در همان لحظه به انها كمك مي كند و هر چه مقوا و كارتن داشته اند را برايشان درون كيسه قرار ميدهد و تا انتهاي اين كار در كنار انها در محل كار انها مي ماند. 
 
تصاویري كه در فضاي مجازي و خبرها پخش شده است گوياي اين مساله مي باشد كه اين حركت صرفا يك حركت تبليغاتي نيست و اقدام انساني ،با خلوص نيست و قلب پاك پليس جوان رقم خورده است و يك شاهكار از حركتي فرهنگي و انساني را به تصوير كشيده است. 

اين حركت با تشويق و استقبال گسترده اي در سطح شهر دير و كشور روبرو شده است و احساسات مردم براي اين قلب پاك بجوش امده گروهبان يكم عمران هاشمي هم اكنون افسر گشت كلانتري شماره ١١ شهرستان دير است و هدفش از اين كار را خدمت رساني عنوان كرده خدمتي كه به هر شكل ممكن امكان آن وجود دارد كه تك تك ما نسبت به همنوعان خود انجام دهيم. 

اين پليس جوان وظيفه پليس را فقط امنيت و اسايش و آرامش نميداند بلكه خدمتگذاري وراي اين معقوله هاست و پليس مي تواند به روشهاي مختلف ظرفيتهاي وجودي و حضوري خود را در جامعه پر رنگ ترنشان دهد. 
گروهبان یکم عمران هاشمی پور اهل شهرستان دشتستان استان بوشهر است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار