شهردار بندرعباس:
تابناک-شهردار بندرعباس گفت: کمبود امکانات و تجهیزات مهم‌ترین مشکل آتش‌نشانی شهر بندرعباس است و می طلبد دراین زمینه استاندار هرمزگان و مدیریت بحران استانداری به شهرداری بندرعباس کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 21 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی نوبانی در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان جان برکف بیان کرد: نیروهای آتش نشانی، مدیریت بحران و خدمات شهری شهرداری بندرعباس بعد از زلزله با آماده باش کامل در محل های مختلف حضور پیدا کردند و مسئله روشنایی فضای سبزها، سرویس های بهداشتی و ... را حل کردیم و حدود 70 درصد مشکلات در همان شب حل شد.

نوبانی تصریح کرد: در جلسه روز گذشته با مجموعه نظام مهندسی در راستای تعامل و همکاری شهرداری بندرعباس با نظام مهندسی ساختمان، خواستار دقت بیشتر در بحث نظارتها شدیم.

شهرداربندرعباس گفت: در روز زلزله 42 مورد شامل حریق، بسته شدن درب، افتادن تیر برق و ... اتفاق افتاد که توسط مجموعه آتش نشانی بندرعباس حل شد. 

نوبانی گفت: اگر در شهر بندرعباس اتفاقی می‌افتاد ما هیچ ماشین‌آلاتی برای آواربرداری نداشتیم و از این رو از استاندار هرمزگان خواهش می‌کنم در این زمینه به داد شهرداری بندرعباس برسد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار