مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس:
تابناک-شهردار بندرعباس گفت: قضاوت پيرامون عملكرد شهرداری بندرعباس بر عهده مردم است بر همين اساس رضايتمندی مردم در همه كارها در اولويت می باشد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 22 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، مهدی نوبانی در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ضمن تشكر از زحمات مديريت و پرسنل سازمان سيما منظر و فضای سبز گفت: مردم امروز توقع دارند در حوزه های مختلف شهری تحول بنيادی ايجاد شود و مشكلات و معضلات به سرعت رفع و حال و هوای شهر دگرگون شود.
شهردار بندرعباس افزود: طراحی در حوزه فضای سبز بايد با استفاده از ظرفيت های محيط طبيعی و بكر صورت پذيرد و در ساختار طبيعی فضاها نبايد تغيبرات زيادی ايجاد كرد و فضا های تصنعی ساخت، توجه به اين مساله باعث می شود تفريحات و گردش مردم با طبيعت و فضاي واقعی محيط گره بخورد و فضاهای شهری جنبه های طبيعی خود را حفظ نمايد.
نوبانی عنوان كرد: بلوارهای زيادی در سطح شهر هستند كه حاشيه آنها برای جنگل‌کاری مناسب است و می شود از اين ظرفيت برای ايجاد زيبايی بصری شهر استفاده كرد و محيط شهر را با زيبايی های طبيعي و درختان و گياهان تلطيف كرد.

قضاوت پیرامون عملکرد شهرداری بندرعباس بر عهده مردم است/ شیوه های نوین در حوزه سیما، منظر و فضای سبز بکار گرفته شود 
وی تصريح كرد: قضاوت عملكرد شهرداری بر عهده مردم است ما هر اندازه گزارش عملكرد بدهيم زمانی قابل قبول خواهد بود كه تغييرات برای مردم ملموس و مشخص باشد و اين امر در سايه همدلی همراهی و وجدان كاری محقق خواهد شد.
نوبانی با اشاره به اهميت منظر شهری و خلاقيت در ايجاد مناظر شهری خاطر نشان كرد: توانمندی سازمان سيما، منظر و فضای سبز شهرداری، زمانی مشخص ميشود كه در خلق زيبايی ها برای شور و نشاط مردم موفق عمل كند اين حركت شكل گرفته اما نياز به شتاب بيشتری دارد تا فضای سبز شهر به جايگاه واقعی خود برسد و یک شهر نمونه و الگو در حوزه سيما، منظر و فضای سبز شود.

قضاوت پیرامون عملکرد شهرداری بندرعباس بر عهده مردم است/ شیوه های نوین در حوزه سیما، منظر و فضای سبز بکار گرفته شود
اين مقام مسؤل بيان داشت: مسوليت اجتماعی فرهنگی شهرداری ها بايد تمام شهر را در بر بگيرد در حوزه خلق زيبايی و فضای سبز هم بايد همين اتفاق بيفتد و همه نقاط شهر پارك ،بوستان و فضای كافی برای گردش و شور و نشاط مردم فراهم شود.
در اين ديدار خادم رئیس سازمان سيما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر عباس گزارش مستند و كاملی از عملكرد اين سازمان در حوزه برنامه هاي راهبردی ،توليد گل و گياه، احداث نهالستان جديد، پروژه ورودی های شهر، سيستم آبياری تحت فشار ، طراحی پاركها و بوستانها ، بهسازی پاركهای سطح شهر ، رفع نواقص روشنايی در پاركها ، رفع مشكلات باغ پرندگان و ديگر اقدامات آن سازمان ارائه نمودند و آمادگی آن سازمان را برای انجام ماموريت ها و پروژه های جديد اعلام نمود.

قضاوت پیرامون عملکرد شهرداری بندرعباس بر عهده مردم است/ شیوه های نوین در حوزه سیما، منظر و فضای سبز بکار گرفته شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار