تابناک-شهردار بندرعباس در جلسه ملاقات مردمی ضمن تأکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره با مردم گفت: دیدارهای مردمی می تواند موجب تسهیل دسترسی عموم شهروندان محترم به مسئولان در جهت خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 23 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی نوبانی با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حق و حقوق مردم و رفع مسائل و مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای مجموعه شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه شهرداری بندرعباس است،خاطر نشان کرد: ملاقات عمومی در راستای حل مشكلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بيشتر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این دیدارها، علاوه بر شنيدن و آگاهی از مشكلات، می تواند در برنامه ريزی های صحيح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

 برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهردار بندرعباس با مردم روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار می گردد. 

گفتنی است؛ در این دیدار 65 نفر از شهروندان با شهردار بندرعباس دیدار و به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار