تابناک-دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: تامین امنیت روستاها در گرو تعامل مسئولین ارشد روستایی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 24 November 2021

 

به گزارش تابناک از قشم؛ امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب قشم در دیدار جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای قشم گفت: تأمین امنیت روستاها در گرو تعامل مسئولین ارشد روستایی ست.
امید مهدوی مجد افزود: دهیاران همیاران دستگاه قضایی هستند.
وی ادامه داد: برای ما تامین امنیت اجتماعی عمومی در اولویت امور است و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه شوراها و دهیاران بعنوان مسئولین ارشد روستایی و همیاران دستگاه قضایی با دستگاه قضا و ضابطین قضایی همکاری و تعامل داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به مراجعات عمومی مردم و عمده موضوعات شکوائیه عمومی در جزیره افزود: از مواردی که مشاهده می گردد بسیاری افراد با آن درگیر هستند اعتماد به خریدهای مجازی و اینترنتی غیر معتبر ست که موجبات ضرر و زیان افراد را فراهم می کند.
وی با تاکید به اینکه مردم باید بدانند نباید به هیچ خریدی بدون رویت مورد معامله اعتماد کرد ادامه داد: متاسفانه در مواردی بدون اینکه در واقع جنس مورد معامله وجود خارجی داشته باشد در فضاهای مجازی به فروش گذاشته می شود و شهروندان نیز به صرف اعتماد به آن در قبال آن وجه پرداخت می کنند و کارشان به دستگاه قضایی می کشد.
امید مهدوی مجد افزود: نوع دیگری که در جزیره به تعدد شکایات مردمی افزوده است شراکت های بدون قرارداد و قید و بند حقوقی طرفین است.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که اگر با کسی می خواهند شراکت کنند حتی اگر آن شخص از نزدیک ترین بستگان شماست می بایست حتما فی مابین خود قراردادی تنظیم کرده و مسائل حقوقی آن نیز مشخص و شفاف گردد تا اگر احیانا مشکلی ایجاد شد بشود نسبت به پیگیری های حقوقی و قضایی آن اقدام کرد.


دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: نهاد دادستانی بعنوان مدعی العموم نسبت به پیگیری مطالبات عمومی و دفاع از حقوق عامه کوتاهی نخواهد کرد و تکریم ارباب رجوع و انجام امورات آنان در سریع ترین وقت ممکن در دستور کار دادسرا قرار دارد.

انتهای پیام/داوود اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار