تابناک-معاون اقتصادی رئیس جمهور بر تدوین سند توسعه استان و در صورت وجود بازنگری آن تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 25 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست شورای گفتگوی دولت و  بخش خصوصی استان هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: فعالان اقتصادی و کارآفرینان بسیجیان امروز جنگ اقتصادی هستند و از این حیث کارها و فعالیت های آنها برای کشور بسیار حائز اهمیت است.


وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب تلاش کرده اند تا با زور یا تحریم جلوی پیشرفت ایران نوظهور را در منطقه بگیرند و مانع شکل گیری یک ایران قدرتمند و پیشرفته شوند و برای این امر جنگ ها و ترور ها و موانعی درست کرده اند.


دکتر رضایی بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته ملت ایران انصافا کارنامه بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است و با دست خالی امنیت و اقتدار را در کشور شکل داد و امروز نیز آماده یک جهش بزرگ اقتصادی است.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: بسیجی ها، رزمندگان و مدافعان کشور در جنگ بزرگ اقتصادی کارآفرینان هستند که پیشران جهش بزرگ اقتصادی نیز می باشند.


وی ادامه داد: امروز فرصت خوبی در کشور وجود دارد ما از نظام قدرتمند، رهبری فرزانه، ملتی بزرگ و بسیج ملی برخوردار هستیم و نیاز داریم با یک عزم و اراده ملی امور را پیش ببریم که البته این امر باید از دولت و دولتی ها شروع شود و همه قوا باید دست به دست هم دهند تا خیزش و جهاد آرمانی صورت گیرد.

کارآفرینان بسیجی ها، رزمندگان و مدافعان کشور در جنگ اقتصادی هستند/سند توسعه استان هرمزگان تدوین و بازنگری شود
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهارداشت: دولت توجه جدی به تقویت کارآفرینان و فعالان اقتصادی دارد چرا که این توجه برای مردم آسایش به همراه دارد و عقب ماندگی تاریخی ایران را در بحث اقتصاد رفع می کند و باعث می شود ایران اسلامی جایگاه واقعی خود را در اقتصاد بین الملل به دست بیاورد.

دکتر رضایی بیان کرد: یک سری از مشکلات فعالان اقتصادی مربوط به اصلاح آیین نامه ها است و ما آیت مطالب را یادداشت کردیم و بر اساس قانون آنها را دنبال خواهیم کرد.


وی افزود: برای توسعه استان هرمزگان نیاز به یک طرح و برنامه داریم که نیاز است با تلاش استاندار و همه فعالان اقتصادی طرح توسعه استان تدوین شود هر چند که این طرح قبلا هم وجود داشته است اما نیاز به بازنگری در طرح گذشته و تمرکز بخشی به آن است.


معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: تمام بخش ها در استان هرمزگان باید در طرح توسعه دیده شود و به صادرات در حوزه ملی و استانی نیز نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از تورم کشور مربوط به حمل و نقل کالاهای ها هست و تاخیر در ترخیص حدودا یک درصد به قیمت تمام شده محصول افزایش می دهد که باید در این امر هم سرعت کار بالا رود.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار