تابناک-طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی صبح قریب کشور رضا ملاحی بعنوان مسئول بنیاد فرهنگی صبح قریب هرمزگان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ 26 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، دکتر ناصر مولایی در نشست با اعضای بنیاد صبح قریب هرمزگان اظهارداشت: بنیاد فرهنگی صبح قریب با هدف ارتقا و ترویج سطح فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشناسازی اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان با ابعاد فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ در معنای عام خود با همه ابعاد زندگی ارتباط پیدا می کند افزود انتظار می رود بنیاد صبح قریب استان هرمزگان با همکاری بخش ها فرهنگی موجود در استان که مسئولیت فرهنگ سازی را به عهده دارند برنامه های آموزشی و میدانی متنوعی در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی_ ایرانی ، فرهنگ اقتصادی و ... در نقاط مختلف استان هرمزگان برگزار کند.
در ادامه جلسه مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب نیز ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی که در حوزه فرهنگ و آموزش در استان هرمزگان وجود دارد اشاره کرد که انتظار می رود تمام شرکت های دولتی و غیر دولتی و نهادها و سازمان های موجود در استان بحث مسئولیت اجتماعی خود را جدی تر گرفته و در زمینه حل معضلات فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند.


در پایان این نشست نیز رضا ملاحی بعنوان مسئول بنیاد فرهنگی صبح قریب هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار