معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه های گرامیداشت هفته معلولان برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود به صورت مردمی برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 29 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در نشست هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت معلولان با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور معلولان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت رسیدگی به امور معلولان سازمان بهزیستی در کشور با محوریت رسیدگی به امور این قشر تشکیل شده است.

 

وی افزود: معلولان ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری دارند که نیازمند معرفی و شناساندن آنها در جامعه هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص، افزود: نابینایان حافظ قرآن، نابینایان ورزشکار، نابینایان هنرمند در بخش صنایع دستی و سایر نخبگان معلول ظرفیت های هستند که به خوبی در هرمزگان معرفی نشده اند.

 

رئوفی، خاطرنشان کرد: از ظرفیت رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی برای معرفی توانمندی های جامعه معلولان در بخش های مختلف به خوبی استفاده نشده است.

 

وی با اشاره به اهمیت جذب کمک های خیران برای توانمندسازی خیران، تصریح کرد: با اعتماد سازی ضروری است در مسیر جذب کمک های خیران برای توانمندسازی معلولان از سوی اداره کل بهزیستی اقدام شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: سازمان بهزیستی همه انجمن ها را به صورت یکسان کمک و حمایت کند تا به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

 

رئوفی، افزود: از ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی در راستای گره گشایی از مشکلات جامعه معلولان استان بهره گرفته شود.

 

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: محیط و مراکز نگهداری معلولان، سالمندان، شیرخوارگاه ها ضروری است بیش از پیش در معرض بازدید عموم مردم برای آشنایی آنها با مشکلات این مراکز قرار گیرد.

 

رئوفی تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت هفته معلولان مردم محور برگزار شود تا مردم با آشنایی با مشکلات، چالش ها و پتانسیل های معلولان در جهت حمایت از آنها بیشتر ترغیب شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: توانمندی ، معلولان ، حمایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار