رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع مرغ منجمد با قیمت 5500 تومان در این استان خبر داد و گفت: کمبودی در زمینه تأمین مایحتاج مردم در پایان سال وجود ندارد و ذخایر کافی در این مورد در استان موجود است.
کد خبر: ۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲ 03 March 2015
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، محمدمهدی قاسمیبا بیان اینکهذخیره مرغ منجمد به مقدار کافی در سردخانه‌های این استان آماده عرضه به بازار مصرف است اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد را در سردخانه 55 هزار ریال تعیین کرده و شبکه‌های توزیع، فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و شرکت‌های زنجیره‌ای استان می‌توانند مرغ منجمد را با این مبلغ دریافت و به دست مصرف‌کننده برسانند.
وی اعلام کرد: هم‌اکنون شرکت پشتیبانی امور دام این استان آماده تحویل مرغ منجمد از قرار هر کیلوگرم 55 هزار ریال به شبکه توزیع شامل تعاونی‌های مصرف، دستگاه‌های عمده مصرف‌کننده، بازارچه‌های شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی و مصرف‌کنندگان عمده مرغ است.
قاسمی گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برایتوزیع مرغ منجمد در فارس وجود ندارد و تا زمانی که قیمت مرغ گرم تعدیل شود کار توزیع انجام می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه با اشاره به اینکه قیمت مرغ را در بازار، عرضه و تقاضا مشخص می‌کند افزود: توزیع عمده مرغ منجمد در بازار فارس به ازای هر کیلوگرم 55 هزار ریال و به‌صورت جزئی، در بازار شیراز هر کیلوگرم 59 هزار و 500 ریال و در سایر شهرستان‌های این استان 60 هزار ریال برای مصرف‌کننده است.
قاسمی با بیان اینکه در این استان سالانهبیش از 142 هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود گفت: مصرف سالانه مرغ در فارس حدود 120 هزار تن برآورد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ابراز امیدواری کرد شبکه وسیع توزیع و بازرسی و نظارت، کنترل قیمت‌های بازار را به نحو مقتضی انجام دهند تا با حفظ منافع تولیدکننده از اجحاف به مصرف‌کننده جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار