تابناک -مدیر عامل آبفا هرمزگان گفت:همه تلاش خود را برای تامین آب رضوان به کار میگیریم و آب بخش رضوان از آبشیرینکن بندرعباس تامین میشود.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 02 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان به همراه امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از مناطق زلزله‌زده فین بازدید و روند آبرسانی به رضوان از خط انتقال آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس را بررسی کرد.

امین قصمی  در این بازدید با اشاره به تمهیدات آبفا برای پایداری آب این مناطق از زمان وقوع زلزله افزود: خوشبختانه با ورود به موقع اکیپ اتفاقات و همچنین آبرسانی سیار، شاهد کمترین مشکل در حوزه آبرسانی در این مناطق بودیم.

وی اضافه کرد، علیرغم آسیب به برخی تاسیسات، به دلیل تمهیدات لازم در زمان بحران، کمترین مشکل در تامین آب زلزله زدگان بوجود آمد.

مدیرعامل آبفا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، اگرچه توزیع آب این مناطق طبق روال گذشته در جریان بود، آبفا تامین آب های بسته بندی و آبرسانی سیار را در دستور کار قرار داد تا مردم کمترین دغدغه در تامین آب داشته باشند.

قصمی همچنین در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه آبرسانی به رضوان از خط انتقال آبشیرینکن یک میلیون متر مکعبی گفت:  فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام این پروژه، آب رضوان از محل آبشیرینکن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس تامین خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال در دستور کار بوده که با تکمیل آن، شش هزار نفر از جمعیت رضوان از آب تولیدی آبشیرینکن یک میلیون مترمکعبی بهره مند خواهند شد. در ادامه از مخزن اب شهر فین بازدید و بر  ضرورت تکمیل این پروژه تاکید شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار