تابناک-مهدی دوستی استاندار هرمزگان این جمعه شهرستان رودان را به عنوان مقصد بازدیدهای خود انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 03 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از رودان؛امروز شهرستان رودان به عنوان میزبان و مقصد برنامه جمعه‌های مردمی استان هرمزگان است و به همین منظور مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مهدی غلام پور فرماندار رودان و امام جمعه رودخانه سفر خود به شهرذستان رودان را با حضور در بخش رودخانه آغاز کرد و در بدو ورود به شهر زیارتعلی با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن اهدای گل و ادای احترام به مقام شاهد شهدا با آرمان های شهدا و امام تجدید بیعت کرد. 

وی در ادامه راهی بازدید از پل بیدان شد و دستور تامین اعتبار این پروژه را صادر کرد،این پروژه به 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
بازدید از پروژه جاده زیارتعلی به فاریاب، جاده محمد آباد، سرکروکان، ماشنگی نیز دیگر برنامه استاندار بود. جاده زیارتعلی به فاریاب به طول 16 کیلومتر روکش آسفالت شده و خاکریزی مابقی در دست انجام است.

وی در ادامه از شرکت بسته بندی خرما و مرکبات رودخانه تحت عنوان نگین هرمزگان با ظرفیت 15 هزار تن بسته بندی خرما و مرکبات بازدید کرد و در نهایت راهی آخرین جاده بین هرمزگان و کرمان شد که این جاده به طول 28 کیلومتر است که 18 کیلومتر آن احداث شده است و 10 کیلومتر باقی مانده آن به 13 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا بین هرمزگان و استان کرمان محوری جدید را به بهره برداری برساند.

مهندس مهدى دوستی استاندار هرمزگان، همچنین ضمن دیدار و بررسی درخواست های مردم روستای ماشنگی بخش رودخانه شهرستان رودان، دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشكلات مردم این روستا در زمینه مالکیت اراضی و تامین آب را صادر کرد.

 استاندار هرمزگان در ادامه راهی بازدید از کارخانه فرآوری کرومیت در شهرستان رودان شد و سپس  ضمن دیدار و بررسی درخواست های مردم روستای ماشنگی بخش رودخانه شهرستان رودان، دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشكلات مردم این روستا در زمینه مالکیت اراضی و تامین آب را صادر کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار