تابناک-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس گفت شبكه اطلاع رساني شهرداري بايددر جهت فرهنگ سازي براي شهروندان تلاش كند،و خدمات شهرداري را در همه حوزه معرفي شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 06 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان مريم پاسالاردر اين نشست بر ايجاد شبكه اطلاع رساني همسو در روابط عمومي هاي شهرداري تاكيد كردو اهميت اطلاع رساني به موقع را يكي از ضرورتهاي عصر حاضر دانست.

وي گفت :ارائه عملكرد سازمان ها ،مناطق جهت پايش و ارزيابي هر ماه بايد به مديريت ارتباطات و امور بين الملل ارسال شود تا جهت گيري هاي سازمان به سمت سويي يكدست در اطلاع رساني هدايت شود اين مساله باعث مي شود نقاط ضعف و قوت كشف و در جهت رفع نقص و تقويت آن برنامه ريزي مدوني صورت گيرد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس عنوان كرد:سايتها و فضاهاي اطلاع رساني سازمانها و مناطق بايد به روز رساني شود و در جهت افزايش بازديد كنندگان و مخاطبان خود برنامه ريزي بلند مدتي داشته باشند.

پاسالار با اشاره به معرفي رابط آمار در سازمانها و مناطق افزود: تعريف عملكرد و شغل براي پرسنل بايد با وسواس و بر اساس توانايي افراددر هر حوزه باشد و در جهتي حركت كنيم كه بتوانيم با حداقل زمان و هزينه محتواي مناسب توليد نماييم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار