تابناک-مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف از پیگیری بازسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 06 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان حجت‌الاسلام محمد نوروزپور ظهر امروز (۱۵ آذرماه) در حاشیه بازدید از بقاع متبرکه مناطق زلزله‌زده فین در هرمزگان، گفت: امروز توفیق داشتم از مساجد و بقاع متبرکه منطقه فین که در زلزله اخیر هرمزگان آسیب دیدند، بازدید کنم و به زیارت این اماکن متبرکه نائل شوم.

وی افزود: ان‌شاءالله مسائل رؤیت شده، هم به استانداری هرمزگان و هم مسئولین کشوری گزارش داده می‌شود تا در اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه استانی و کشوری ردیفی در نظر بگیرند و برای بازسازی این اماکن مذهبی کمک کنند. گزارشی نیز به ریاست سازمان اوقاف ارائه می‌شود تا از محل اعتبارات سازمانی نیز جهت بازسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آسیب‌دیده در زلزله اخیر هرمزگان، مساعدتی داشته باشند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: سازمان اوقاف آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده اعلام می‌دارد. ما آمادگی داریم امکاناتی را در اختیار مردمی که در این زلزله آسیب دیده‌اند و نیاز به امکانات اولیه دارند، قرار دهیم. همچنین این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی که در سطح استان استحکام خوبی داشته و آسیب جدی ندیده‌اند جهت خدمات‌رسانی و اسکان موقت در اختیار زلزله‌زدگان هرمزگان قرار گیرند.

نوروزپور در پایان یادآور شد: خوشبختانه همه مسئولین ذی‌ربط در استان و کشور پای کار آماده و رئیس‌جمهور نیز دستورات خوبی در این زمینه داده‌اند و همه دستگاه‌ها جهت خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان بسیج هستند. ان‌شاءالله بتوانیم پیگیری‌های لازم را جهت بازسازی اماکن متبرکه آسیب‌دیده در زلزله هرمزگان انجام دهیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار