مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری از وظایف مهم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است. خدمت به ایثارگران از وظایف مهم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ 06 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عطا ناوکی در نشست با مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مصطفی برزگر مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری هرمزگان، عباس اقتداربختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با روی کار آمدن دولت جدید و مدیران تازه نفس که دارای روحیه جهادی هستند، انتظار جامعه ایثارگری از مسئولان بیشتر شده است، لیکن انتظار می رود با نگاه متفاوت و انقلابی که شهردار بندرعباس و مجموعه شهرداری دارند بتوانند پاره ای از مطالبات به حق ایثارگران را جامع عمل بپوشانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه این نهاد نیز با تمام توان آماده همراهی و هم افزایی با شهردار و مجموعه شهرداری است، افزود: مهمترین ماموریت شهرداری و بنیاد استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر بندرعباس، و ساماندهی و رسیدگی به پروژه گلزار شهدا بوده است که امیدواریم در دوره جدید اقدام موثری صورت بگیرد.

خدمت به ایثارگران از وظایف مهم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است

وی خواستار تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری و کمک به طراحی و محوطه سازی پروژه توانبخشی ایثار بندرعباس شد و عنوان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری از وظایف مهم مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

شهردار بندرعباس نیز خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را از وظایف بزرگ مسئولان نظام و مردم دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد با کمک و همراهی ایثارگران، مطالبات آنان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار