تابناک-اولین آیین تجلیل از پرسنل معلول شاغل در شهرداری بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فریده عامری، عیسی عباسی و حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و زارعی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری بندرعباس در سالن فردوسی شهرداری مركزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 07 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان  مهدی نوبانی در اين آيين ضمن تبريک اين روز گفت: بسيار خرسندم همكارانی دارم كه معلوليت را برای خود سد و محدوديت نمی‌دانند و در هر شرايطی كار و تلاش را ادامه می‌دهند، امروز اولین مراسم تجليل از همكاران را برگزار می‌كنيم تا ارزشهای اين عزيزان را بيش از پيش يادآور شويم و حضور آنها را در مجموعه مغتنم ميشماريم.

نوبانی عنوان كرد: موفقيت در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، تحصیلی در هر شرايطی ميسر خواهد بود و انسان خردمند، خرد‌ورز و با اراده مسير خود را پيدا می‌كند و با توجه به توانايی های خود به نتيجه مطلوب می‌رسد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اهمیت توانمند سازی معلولان افزود: تفاوتی بين معلولان و ساير پرسنل در محيط كار نيست و وضعيت برای استفاده از حداكثر توانايی آنان در محيط كار بايد محيا شود و ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار رابايد به عنوان يک هدف در سازمان تعريف كرد.

وی بيان داشت: شناسایی مشکلات و کاستی‌های معلولان جامعه با همكاری سازمان بهزیستی ميسر خواهد بود و در محيط كار هم به نحو احسن برای توانمندسازی این قشر که دارای یکسری محدودیت‌ها هستند، بايد برنامه های اجرائی بيشتری تدارک ديده شود.

وی گفت: طرح مناسب‌سازی اماکن عمومی برای جامعه هدف بايد به شكل جدی اجرائی شود.
نوبانی افزود: مناسب‌سازی اماکن عمومی در شهر بندرعباس به خوبی مورد توجه قرار خواهد گرفت و با جديت در مسير رفع مشکلات معلولان گام برداشته می‌شود.

در ادامه و بخش پايانی اين مراسم از پرسنل معلول شاغل در مجموعه شهرداری توسط شهردار و با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس تقدير و تجليل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار