تابناک- برنامه سفر وزرای دولت که به همراه رئیس جمهور به هرمزگان سفر کرده‌اند مشخص شد و هر کدام از وزرا در یک شهرستان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 13 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان  رئیس جمهور صبح امروز با همراهی جمعی از هیئت دولت وارد استان هرمزگان شد تا به صورت میدانی مشکلات و مسائل این استان را احصا و برای رفع آن برنامه ریزی کند.

در این سفر وزرای دولت نیز قرار است به نمایندگی از رئیس جمهور در نقاط مختلف استان حضور یابند و رصد میدانی داشته باشند و با نخبگان و مردم در شهرستان‌ها دیدار کنند.

بر همین مبنا وزیر کشور راهی شهرستان حاجی‌آباد در شمال هرمزگان شده است تا از نزدیک ضمن بازدید از پروژه‌های در دست اقدام، در جلسه با مسئولان این شهرستان حضور یابد و به بررسی مسائل مرتبط با حاجی‌آباد بپردازد.

وزیر اقتصاد برنامه سفر به شهرستان بندرلنگه را خواهد داشت، سید احسان خاندوزی پس از بازدید از انبار اموال تملیکی در بندر شهید رجایی به بندرلنگه در غرب هرمزگان سفر خواهد داشت تا در جمع مردم این شهرستان نیازها و مشکلات و ظرفیت‌ها را پایش کرده و در جلسه عصر امروز به رئیس جمهور گزارش دهد.

وزیر بهداشت نیز عازم شرق استان هرمزگان شده و به شهرستان‌های جاسک و سیریک سفر خواهد کرد تا از نزدیک وضعیت این دو شهرستان را رصد کرده و گزارش خود را به رئیس جمهور ارائه دهد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز عازم شهرستان‌های رودان و میناب می‌شود تا با توجه به حجم بالای خسارات سیل به این مناطق ضمن حضور در کنار کشاورزان، سایر مشکلات مردم این دو شهرستان را رصد کرده و برای آن برنامه‌ریزی کند.

وزیر نیرو نیز در غرب هرمزگان حاضر شده و شهرستان‌های بستک و پارسیان را مورد بررسی قرار خواهد داد تا نتیجه بررسی‌ها و احصا مشکلات و مسائل و ظرفیت‌های این شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مطرح کند.

وزیر نفت به جزیره قشم خواهد رفت و وزیر میراث فرهنگی نیز در بندرعباس حضور خواهد داشت و مسائل این شهرستان را احصا کرده و با رئیس جمهور در میان خواهد گذاشت.

معاون امور روستایی رئیس جمهور نیز به شهرستان بشاگرد می‌رود تا آخرین وضعیت این شهرستان را برآورد کرده و نیازها و دغدغه‌های مردمی را برای طرح در جلسه شورای اداری احصا کند. 

وزیر ورزش نیز به شهرستان بندر خمیر سفر خواهد داشت تا به نمایندگی از رئیس جمهور در این شهرستان حضور یابد و با مردم گفتگو کرده و ظرفیت‌های این شهرستان را برای طرح در جلسه شورای اداری استان احصا و اعلام کند. 

رئیس جمهور نیز امروز 3 بازدید سرزده از مناطق مختلف استان خواهد داشت و در جلسه شورای اداری و جلسه با نخبگان استان شرکت خواهد کرد. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار