تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و پلمب محل های غیر قانونی تولید و فروش مشک های مخصوص حمل سوخت قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 13 January 2022

به گزاش تابناک از هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به مأموریت ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و در راستای اجرای دستور مقام قضایی، مأموران انتظامی، محل های غیر قانونی تولید و فروش مشک های مخصوص حمل سوخت قاچاق در استان را شناسایی و پلمب نمودند.

وی هدف از پلمب این اماکن را جلوگیری از تسهیل قاچاق سوخت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: به منظور صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق سوخت با جدیت پیگیری می شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با عوامل دخیل در این امر برخورد خواهد کرد.

مجتبی قهرمانی در ادامه با تأکید بر اینکه هیچ‌ نقطه‌ای از استان نباید مأمن و جولانگاه قاچاقچیان سوخت شود، تصریح کرد: دستگاه قضایی به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهد سودجویان از طریق غیرقانونی به اقتصاد کشور آسیب بزنند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه تشدید نظارت‌ها به جلوگیری از قاچاق سوخت منجر خواهد شد، هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های متولی و حضور میدانی مدیران مربوطه را در این خصوص، بسیار حائز اهمیت برشمرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار