مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت:
تابناک-مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت در سفر دو به استان هرمزگان اعلام کرد: با استقرار تیم بازرسی وزارت صمت ، بیش از 150 نفر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 15 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان؛ حسین فرهیدزاده افزود: در دو روزهای 22 و 23 دی ماه با استقرار این تیم در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، مجموعا 150 نفر مراجعه کننده داشته است که 89 نفر از مراجعین درخواستشان مربوط به وزارت صمت بوده است.
وی با اشاره به اهمیت درج درخواستهای مراجعین در سامانه سامد، گفت: 76 مورد از مراجعات در سامانه سامد ثبت و 13 مورد به دلیل نواقص اطلاعات و عدم پاسخگو به تلفن درج شده، متعاقباً با پیگیری مجدد در سامانه ثبت خواهد شد.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت افزود: درخواست تسهیلات واحدها تولیدی، طرح و توسعه واحد، اشتغال در حوزه وزارتی، تمدیدی جواز و پروانه و رفع موانع تولید بیشترین درخواست ها ثبت شده در مرکز پاسخگویی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان بود.
فرهیدزاده افزود: خسارت سیل به زمین های کشاورزی، مسکن و... از جمله موضوعات درخواست‌های مراجعین به سازمان صمت بود که با در نظر گرفتن موضوعات جهت مراجعه به دستگاه های مربوطه راهنمایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار