تابناک-مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: باتوجه به وضعیت اضطراری و احتمال وقوع سیل و خرابی جاده های مسیر پیش بینی وضعیت نامساعد جوی و اسکان موقت و اضطراری برای هشت مادر باردار این شهرستان در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 17 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان

دکتر غلام رحیمی یکشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: اسکان موقت این مادران باردار با هماهنگی فرمانداری ویژه میناب انجام شد.

 مسوول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: با پیگیری ها و پیشنهاد به معاون بهداشتی شبکه بهداشت و طرح در نشست کمیته بحران شهرستان مبنی بر اسکان و جابجایی این مادران مصوب گردید.
مهرنوش عباس‌نیا اظهارکرد: لذا هماهنگی ها با خانواده این مادران تا پایان وضعیت جوی انجام شد و هشت نفر از مادران که در شرایط ۳۶ هفته بارداری بودند به شهرستان میناب اعزام شدند تا در صورت ضرورت به مراکز درمانی منتقل گردند.
عباس‌نیا بیان داشت: این مادران از روستاهای «دون» و «دهیچ» مرکز درپهن و شهر هشتبندی می باشند که حال همگی در حال حاضر خوب اعلام شده و هیچ مشکلی نداشته اند.
براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش هارا داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند واین بارش ها موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار