تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در میان مردم محله سه راه برق با تاکید بر اولویت بندی خواسته های مهم مردم گفت: در محدوده سه راه برق نیازمند احداث یک ایستگاه آتش نشانی هستیم و به تنظیف کوچه‌ها و محلات باید توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 17 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، فریده عامری در جلسه تشکیل شده در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) در محله‌ی سه راه برق ضمن تسليت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: حضور ما در این جمع برای رفع مشکلات و مسائل محلات است.

وی افزود: یکی از مشکلات محله سه راه برق که از پل خواجو تا سه راه برق امتداد یافته است کمبود بوستان و فضای ورزشی است ابتدا خواهش ما از عزیزانی که مشکلاتشان را مطرح کرده اند این است که لطفا کم کاری برخی از مسئولین را پای انقلاب نگذارید.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: ما برای برطرف شدن مشکلات انقلاب کرده‌ایم و به حق که بعد از ۴۳ سال ما تغییراتی را در شهر بندرعباس شاهد بوده ایم اما کم کاری‌هایی نیز صورت گرفته است ولیکن کمبود فضای سبز و بوستان نیز شایسته مردم ما نیست.

وی افزود: ما فضای فرهنگی در محلات قدیمی شهر بندرعباس نداریم ولیکن فقط ساخت فرهنگسرا در محلات ملاک نیست و باید آنها را تجهیز و پشتیبانی هم کنیم.

فریده عامری در ادامه گفت: از مشکلات دیگر این محله بحث ایمنی اینجاست ما در این محدوده کمبود ایستگاه آتش نشانی داریم برای حل این مشکل نیز زمینی برای آن اختصاص داده شده است که با توجه به بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته خواهد شد این ایستگاه را احداث خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مشکل دیگری که از دغدغه های بانوان عزیز این محدوده و از حقوق اصلی شهروندان است داشتن کوچه های تمیز و بدون آلودگی است که با تدابیر اندیشیده شده به بحث نظافت کوچه ها نیز رسیدگی می شود و همچنین به بحث فاضلاب رها شده در محلات نیز رسیدگی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار