تابناک-سرپرست فرمانداری رودان گفت:درجریان بارندگی روز گذشته تا کنون بیش از ۴هزارو۱۲۱واحد مسکونی دراین شهرستان دچار آسیب وخسارت شدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 18 January 2022

به گزارش تابناک از رودان عبدالرضا سالاری فرماندار رودان  افزود: در پی بارندگی های اخیرعلاوه بر واحد های مسکونی به کشاورزی مخصوص مزارع صیفی و باغهای این شهرستان خسارتهای زیادی در شهرستان وارد کرده است.

وی ادامه داد: شدت بارشها از شب گذشته به اوج خود رسید واز سحرگاه امروز شاهد بارشهای شدیدوبی سابقه در شهرستان رودان  و بخش های مرکزی ، بیکاه ،جغین و سطح شهرشاهد بودیم.

سرپرست فرمانداری رودان عنوان کرد: در بخشهای مختلف شهری و روستایی بیش از ۵۷۴ منزل مسکونی تخریب و  بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی  دچار ابگرفتی  شده اند که این خانه های بخشی از آنها سقف وبخشی دیوار آنها تخریب شده است.

سالاری یاد آور شد: هم اکنون ۷۴ خانوار در مدارس  بخش  مرکزی ، بیکاه و جغین و سطح شهر اسکان اضطراری داده شده و این آمار رو به افزایش خواهد بود و بررسی ها برای آمار خسارات دقیق در حال انجام است.
وی تصریح کرد: اکثریت راههای ارتباطی برقرار است به جز راه ارتباطی روستای ماشنگی و ۱۲ روستاهای اطراف آن مسیرها به علت بارندگی مسدود شده که گروه های راهداری در حال بازگشایی این محورها تلاش مضاعفی دارند.
سالاری همچنین گفت: امداد رسانی توسط نیروهای سپاه و بسیج،هلال‌احمر،گروهای جهادی ، راهداری ، نیروی انتظامی و مردمی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار