تابناک-با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک باند حرفه‌ای سارقان منزل در بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 18 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بندرعباس که طی آن سارقان اقدام به سرقت طلاجات، مسکوکات، پول نقد و اموال قیمتی قابل حمل و سبک کرده و متواری می شدند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همه جانبه و اشراف اطلاعاتی پلیس و تعامل با سایر استانها مشخص شد باندی از سارقان حرفه‌ای با همین شیوه و شگرد با یکدستگاه خودرو سواری در یکی از استان‌های کشور سرقت‌های مشابه انجام که در پالایش اطلاعات به دست آمده حضور متهمان مورد اشاره در چندین تاریخ متوالی به بهانه‌هایی از قبیل کارگری و یا گچ کاری به شهرستان‌های استان هرمزگان مسجل شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به استان محل حضور متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان  را دستگیر و به پلیس آگاهی هرمزگان انتقال دادند که پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به ارتکاب چندین فقره سرقت و فروش اموال به خریدار مال مسروقه در بندرعباس اقرار و اعتراف کردند. 

سردار جعفری خاطر نشان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تعداد 20 نفر از مالباختگان در استان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک به سرقت سریعا از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند و در راستای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان نهایت همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار