تابناک-مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امنیت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهدایی است که برای تحقق این نظام اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 20 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، ۳۰ دی‌ماه، در اولین نشست کمیته استانی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر قرار داریم که متعلق به ملت انقلابی ایران اسلامی است؛ انقلابی که با خون شهدا آبیاری و محقق شد.

وی ادامه داد: ما هر چه که داریم از برکات این نظام اسلامی است. انقلابی که امام راحل بنیان‌گذاری کرد و مردم در میدان قرار گرفتند و در صحنه، پشت سر ایشان با شعارهای کوبنده و انقلابی که در آغاز انقلاب سر می‌دادند این انقلاب را ایجاد و سپس تثبیت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: گاهی در شرایط بد اقتصادی و اوج مشکلات و تنگناهای اقتصادی قرار می‌گیریم و تصورمان این است که همه‌چیز تمام شده و اهداف نظام و سیاست‌های کلی این انقلاب اسلامی را فراموش می‌کنیم. ضروری است که اوضاع پیش از انقلاب اسلامی را مرور و برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

انصاری‌راد افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی، نابسامانی‌ها و عقب‌افتادگی‌هایی وجود داشت که اکنون پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، علیرغم تلاش‌های وافر در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … هنوز به نقطه مدنظر دست نیافته‌ایم و همه این‌ها به دلیل شرایط گذشته است.

وی با بیان اینکه گرانی و تورم مختص ایران نیست و در همه جای دنیا وجود دارد، عنوان کرد: برکات نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … قطع وابستگی‌ها، امنیت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهان به سادگی به دست نیامده و مرهون خون شهدایی است که برای تحقق این نظام اسلامی ایستادگی و  مقاومت کردند و همچنین خون‌هایی که بعد از تحقق نظام اسلامی برای تداوم آن بر زمین ریخته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از بی‌حجابی پیش از انقلاب هرگز قابل‌مقایسه با وضعیت اجتماعی بعد از انقلاب نیست. همه این‌ها از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است که باید تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار