تابناک-معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری بندرعباس گفت: میزان ٢٠٠ تن برنج سهمیه تنظیم بازار نیز جهت تامین نیاز روستائیان در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته تا بین روستائیان توزیع کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 20 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان حسین باباخانی در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده بخش شمیل در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تامین کالاهای اساسی اهالی روستاها خصوصا تامین آرد، افزود: قبل از بارندگی پیگیری لازم جهت تامین آرد مورد نیاز روستاها خصوصا روستاهای فاقد راه دسترسی انجام شده بود تا مردم روستاها کمتر دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه پس از بارندگی نیز با توجه به آبگرفتی منازل و همچنین افزایش مصرف آرد مورد نیاز بصورت فوق العاده تامین شد و هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: میزان ٢٠٠ تن برنج سهمیه تنظیم بازار نیز جهت تامین نیاز روستائیان در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته تا بین روستائیان توزیع کند.

باباخانی با اشاره به پیگیری وت شدید نظارت در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی در روستاها، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران نظارت لازم در این زمینه داشته باشند تا این کالاها به موقع تامین و در بین مردم شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس با اشاره به ضرورت ارائه خدمات نمایندگی ادارات در بخش‌ها، عنوان کرد: ادارت شهرستان هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل نمایندگی های مستقر در بخش ها اقدام تا خللی در ارائه خدمات به مردم بوجود نیاید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار