تابناک-شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس آمادگی دارد تا با اقدامات اساسی مشکلات معلولان را برطرف کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 20 January 2022

به گزارش تابناک بندرعباس، با حضور جمعی از مسئولان استانی، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت در محل انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان افتتاح شد .
مهدی نوبانی در این مراسم بیان کرد: معلولیت محدودیت نیست و شما با پشتکار و استعداد فراوان خود ، هنرها و آثار نفیسی خلق کرده اید ‌.
وی گفت : برای رفع مشکلات جامعه معلولین سعی میکنیم جلسات به صورت فصلی برگزار کنیم تا با همفکری و همکاری همه دستگاه ها بتوانیم تسهیل کننده امور معلولان باشیم .
نوبانی تصریح کرد: از آنجایی که شهر بندرعباس به عنوانی یک شهر خلاق و گردشگر شناخته شده می توانیم غرفه هایی برای معلولان در نظر بگیریم تا صنایع دستی تولید شده توسط آنها به همه جامعه بهتر معرفی شود.
قابل ذکر است؛ نخستین فروشگاه و نمایشگاه دایمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان از امروز پنجشنبه سی ام دی ماه کار خود را آغاز کرده است و مکان نمایشگاه و فروشگاه برای بازدید و خرید عموم شهروندان واقع در بلوار امام حسین (ع)،جنب شرکت آب و فاضلاب روستایی، ساختمان انجمن ضایعات نخاعی استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار