تابناک-اولین مرکز متمرکز خرید لوازم خانگی و فرش با حضور جمعی از مسئولین استانی و نماینده مجلس افتتاح شد گفتنی است گه این مرکز بزرگ ترین نمایشگاه عرضه فرش،مبل ،و لوازم خانگی در جنوب کشور است.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 23 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان در مراسمی با حضوراحمد مرادی ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان، فرمانده پایگاه نهم شکاری شهیدعبدالکریمی بندرعباس ،ناصر فخاریان ،رئیس اتحادیه و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ، علی باصره رئیس اتاق اصناف بندرعباس، جلالی رئیس سابق اتاق اصناف ،نمایندگان مختلف شرکت های فرش و جمعی از مسئو لین، اصحاب رسانه و مشتریان، میهمان این جشن بزرگ بودند، « خانه شیوا » افتتاح شد .
مدیرعامل مجموعه شیوا در آیین افتتاح « خانه شیوا » با بیان اینکه این مجموعه به درخواست مشتریان ما در هرمزگان و نارضایتی آنها بدلیل پراکندگی و همچنین حجم بالای ترافیک و شلوغی مرکز شهر راه اندازی شد ، گفت : از آنجایی که فرهنگ خرید به سمت فروشگاه های متمرکز باتنوع بالای کالا می رود و مشتری ترجیح می دهد با توجه به مشغله های روزانه و بدون دردسر خرید خود را از یک فروشگاه انجام دهد تصمیم گرفتیم این مجموعه تجاری فرهنگی را در زمینه فرش ، مبلمان ، دکوراسیون و پرده به صورت کلی و جزئی و با بهترین برندهای ضمانت دار کشور راه اندازی کنیم.
مهدوی فرد بابیان اینکه با افتتاح خانه بزرگ شیوا تعداد شعب شیوا در سطح استان به ۹ شعبه رسید ، ادامه داد : زمانی که این پروژه را تحویل گرفتیم 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با حمایت سرتیپ امیر حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس و امیر خرسند در تهران و همچنین حمایت های احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی مجموعه به صورت بلند مدت در اختیار ما قرار گرفت .
وی با بیان اینکه 20 درصد باقی مانده را از 15 آبان سال جاری در مدت کوتاه تنها 2 ماه و نیم شروع کردیم ، اضافه کرد : محوطه سازی ، آسفالت ، درختکاری ، دکوراسیون داخلی را 40 اکیپ به صورت شبانه روز برای افتتاح این مجموعه در 30 دی ماه تلاش کردند و همچنین تمام کارها را از صفر تا 100 اعم از روشنایی معابر سرخیابان مجموعه را خودمان با حمایت پایگاه هوایی انجام دادیم.
مدیرعامل مجموعه شیوا با بیان این موضوع که خانه شیوا یک مکمان تجاری فرهنگی است ، عنوان کرد : این مجموعه درسه فاز فعالیت می کند فاز اول ، فرش و مبلمان در زمینی به مساحت 3200 مترمربع راه اندازی شد . فاز دوم ، فاز لوازم خانگی با بیش از 10 برند برتر کشور در تیرماه سال 1401 با 2700 مترمربع به بهره برداری می رسد و فاز سوم فاز ادوات فضای سبز ، فواره های باغی و ویلایی ، گلخانه‌ای و نهال های خاص در مهر ماه سال 1401 به بهره برداری می رسد .
این کارآفرین جوان تصریح کرد : با افتتاح فاز اول این مجموعه 60 تن به خانواده بزرگ شیوا اضافه شده و میزان اشتغالزایی ما به 160 تن رسید که همه در این مجموعه بیمه و به طور مستقیم شاغل هستند و همچنین ۶۰ تن نیز در پروژه های عمرانی این مجموعه فعالیت دارند.
این مسئول در ادامه به فروش اقساطی محصولات مجتمع بزرگ شیوا بعد از افتتاح فاز دوم با پشتوانه و حمایت بانک ها ، شرکت ها با بهترین شرایط اقساطی در اقساط بیست تا بیست و دو ماهه با قیمت مصوب کارخانه خبر داد.
مهدوی فرد همچنین از دو قرعه کشی این مجموعه بزرگ با جایزه خودرو پژو پارس در دو مقطع زمانی پایان سال برای مشتریانی که از مردادماه امسال تا پایان سال خرید می کنند و مشتریانی که از ابتدای سال آینده تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از مجموعه بزرگ شیوا خرید می نمایند خبر داد.
وی با بیان اینکه در زمینه کارآفرینی از مجموعه شیوا حمایت های معنوی شده است ، در زمینه مسئولیت های اجتماعی مجموعه مطرح کرد : مجتمع بزرگ شیوا علاوه بر فعالیت تجاری در استان هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، سال‌هاست که در فعالیت‌های فرهنگی، خیرخواهانه و… مشارکت دارد به‌طوری‌که حمایت از۱۰۰ نفر از ایتام استان و با افتتاح این مجموعه 50 تن دیگر به این تعداد اضافه می شود ، حمایت از خانواده بزرگ کمیته امداد استان، همکاری با بنیاد رویش جهت حمایت از کودکان مستعد بی بضاعت ،حمایت ازکودکان سرطانی ،سیل زدگان و … را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.
مهدوی فرد تصریح کرد: مجتمع بزرگ شیوا علاوه بر فعالیت تجاری در استان هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، سال‌هاست که در فعالیت‌های فرهنگی، خیرخواهانه و… مشارکت دارد به‌طوری‌که حمایت از۱۰۰ نفر از ایتام استان ، حمایت از خانواده بزرگ کمیته امداد استان، همکاری با بنیاد رویش جهت حمایت از کودکان مستعد بی بضاعت ،حمایت ازکودکان سرطانی ،سیل زدگان و … را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.
مدیرعامل مجموعه شیوا با بیان اینکه امسال به جای اینکه قسمتی از بودجه تبلیغاتی مان را به سمت هنرمندان و افراد مشهور خارج از استان اختصاص دهیم ، تصمیم گرفتیم تمام بودجه تبلیغاتی مان را برای فرهنگ استان هزینه کنیم و به تمام دستگاه های فرهنگی اعلام آمادگی کردیم .
مهدوی فرد اعلام کرد : رایزنی هایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان انجام شده است که در زمان اپیدمی کرونا محوطه حیاط خانه شیوا را می توانیم به اجرای تأترهای خیابانی و حتی موسیقی فجر اختصاص دهیم و که این امر هم رونقی برای شناخت مجموعه است و هم از فعالیت های هنری استان حمایت می شود .
وی با اشاره به اینکه فعالیت های تجاری و فرهنگی مکمل یکدیگرند ، عنوان کرد : با شهرداری نیز در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی شان در خانه شیوا مکاتبه هایی انجام شده است .
مدیرعامل مجموعه شیوا با بیان اینکه اگر حال مردم خوب باشد حال ما نیز خوب است گفت: اعتقاد داریم ما امانت داریم و همه مردم استان در این سرمایه گذاری سهیم هستند، شیوا یک خانواده ۱۶۰ نفره دارد و یک خانواده بزرگتر که مردم هستند و سرمایه های اصلی مجموعه بزرگ شیوا محسوب می شوند.
*کار مجموعه بزرگ شیوا به عنوان یک رونق اقتصادی برای استان و کشور است
فرمانده پایگاه نهم شکاری شهیدعبدالکریمی بندرعباس نیز در این مراسم گفت : از اینکه در آستانه میلاد بانوی دو عالم این اتفاق زیبا و ارزشمند جنب پایگاه نهم شکاری افتاد بسیار خرسندیم.
امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان افزود : از اینکه مجموعه بزرگ شیوا برای ۲۲۰ نفر از مردم استان اشتغال ایجاد نموده مایه خوشحالی است که قطعا بانیان این نیت با توسعه و رونق فعالیتشان ، مزد این نیت های خود را دریافت خواهند نمود .
وی ادامه داد : در این مقطع زمانی که کشور با تحریم های ظالمانه و هجوم دشمن همراه است وثبات اقتصادی وجود ندارد ، این کار مجموعه بزرگ شیوا به عنوان یک رونق اقتصادی برای استان و کشور است که جدای از سود و منفعت یک عمل ارزشی و ملی محسوب می شود.
* وظیفه داریم از همه کسانی که به نحوی به مردم خدمت رسانی می کنند خصوصا در بحث اشتغال حمایت کنیم

در ادامه این مراسم بزرگ ، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه این افتتاحیه با این حجم خدمات دهی در سطح استان و بلکه کشور بی نظیر است گفت : ازمدیریت مجموعه بزرگ شیوا که فضایی برای ارائه خدمات و کالای با کیفیت به مردم استان ایجاد کرده اند و همچنین فرماندهی پایگاه نهم شکاری که در این زمینه همکاری و حمایت کرده اند تشکر و قدر دانی می کنم.
احمد مرادی افزود : بر اساس رای اعتمادی که مردم به ما داده اند وظیفه داریم از همه کسانی که به نحوی به مردم خدمت رسانی می کنند خصوصا در بحث اشتغال حمایت کنیم.
یاد آور می شود ، این برنامه بااجرای زنده موسیقی، برنامه های شاد و مسابقات مختلف و جوایز ارزنده برای حاضرین همراه بود.
وی از برپایی اتاق کودک در این مجموعه برای سرگرمی و تفریح کودکان در زمان خرید خانواده ها است.
گفتنی است، در نگار خانه این مجموعه مسابقات نقاشی و نگارگری نیز برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار