به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صورت گرفت
تابناک-طی مراسمی با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از همسران فرماندهان و شورا پایگاه های بسیج این سازمان تجلیل و تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 24 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان شامگاه یکشنبه طی مراسمی پرشور با حضور سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) ، نماینده ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان، فرمانده بسیج اقشار، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و فرماندهان پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی‌ و با حضور جمعی از همسران فرماندهان و شورا پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان از مقام عالی همسران حاضر در این مراسم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


در ابتدای این مراسم سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ضمن خوش آمدگویی و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام بهترین اسوه و مظهر ایمان، اخلاق ، عزت و بصریت برای بانوان جامعه است.


الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا در زندگی


وی در ادامه افزود: برای برخوداری از محیط و جامعه اسلامی باید سیره و سبک اسلامی و زندگی آن بانو را باید همراه در زندگی خویش جاری و ساری کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان به نقش ثاثیر گذار همسران فرماندهان در عرصه های مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: این بانوان سربلند همیشه همراه و پشتیبان همسران خود در روزهای دشوار و حساس بوده اند و اگر این همراهی از سوی مادران و همسران نبود چه بسا مردانشان در دوران جنگ نظامی و جنگ اقتصادی به موفقت نمی رسیدند.

وی بیان کرد: مقام و ارزش مادر و زن بسیار مهم است و باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد و در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار در این رابطه هم سفارش کرده اند و به این به مناسبت این روز میلاد نورانی این قدرانی و تشکر از مادران و همسران فرماندهان حداقل کاری است که باید انجام می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه استان هرمزگان نیز در این مراسم، با تبریک این میلاد فرخنده و مبارک و بزرگداشت مقام زن، گفت: ما باید با خداوند عزوجل معامله کنیم، زیرا این نوع معامله سراسر از خیر و برکت است و نمونه بارز آن حضرت خدیجه (س) است که با آن همه ثروت و جایگاه مردم به این بانوی باایمان کنایه و زخم زبان می زنند اما با خدای خود معامله کرد و خود را به ازدواج پیامبر اکرم (ص) که فردی یتیم و دامدار بود در آورد و از ازدواج آن‌ بانو بهترین دختر عالم به نام فاطمه وجود آمد.


حضرت زهرای مرضیه یک وجود ملکوتی است


وی در ادامه افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یک وجود ملکوتی است که در ظاهر انسان تجلی کرده بود و حلقه وصل ۱۲ امام معصوم است و همراه ما باید سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و به خصوص بانوان از حضرت زهرا (س) الگو گیرند که خیر و سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی در پایان به نقش مهم مادر و زن در محیط خانواده و جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: بیشترین نقش تربیتی زن در خانواده برای فرزندان ایفا می کند و باید این نقش مادری با بهره گیری از سبک اسلامی و عمل به آن باشد.


لازم به ذکر است، این مراسم با اجرای های متنوعی از جمله تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود، خوش آمدگویی توسط فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، اجرای برنامه های شاد و مفرح و طنز برای کودکان همراه بود.

و در پایان این مراسم با اهدای لوح و شاخه گل به همراه هدایای نفیس به پاس همراهی، از همسران فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج سازمان کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار