تابناک-چهارمین جشنواره روستایی ژئوپارک جهانی قشم به میزبانی روستای ریگو برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 17 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم ؛ این جشنواره محلی که با هدف توسعه اقتصاد محلی، حمایت از اشتغال روستایی و توسعه صنعت گردشگری روستایی شامل برنامه های جذاب و متنوع فرهنگی اجتماعی می باشد عصر روز جمعه ۲۹ بهمن ماه در محل کمپ پارک ساحلی مهتاب ریگو برگزار خواهد شد.
دهیار روستای ریگو در این زمینه افزود: این جشنواره با مشارکت ژئوپارک جهانی قشم و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و بخشداری شهاب در فضای کاملا باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک برگزار می گردد.
وی افزود: در بخش فرهنگی این جشنواره نمایشگاه کتاب و بازی های پرورشی فکری کودکان ارائه می گردد و در بخش اجرای زنده برنامه های فرهنگی اجتماعی این جشنواره نیز بمب خنده استان آقای ابراهیم پیل افکن و خواننده محبوب استان آقای عارف شاکری در کنار برنامه های دیگری نظیر تردستی و شعبده بازی، مراسم عروسی سنتی بومی، نمایش عروسک های تن پوش، اجرای گروه موسیقی دهیاری ریگو و نمایش سبک قدیم زندگی محلی روستایی توسط کودکان ریگو به هنرپردازی خواهند پرداخت.

اسلامی ادامه داد: کارآفرینان روستاهای بخش شهاب نیز در بخش بازارچه صنایع دستی و موادغذایی تولیدی روستایی، تولیدات محلی خود را عرضه کرده و به نمایش خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار