مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز مرحله سوم توزیع مرغ منجمد به مشمولان طرح حمایت غذایی از دوازدهم ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 04 March 2015

مهندس احمدی افزود: مشمولان طرح حمایت غذایی (مددجویان کمیته امداد و بهزیستی) می بایست برای دریافت مرغ منجمد رایگان به فروشگاههای مربوطه مراجعه نمایند. وی گفت بر اساس هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اتحادیه های سراسری توزیع، توزیع اقلام طرح حمایت غذایی و مرغ منجمد توسط عاملین این اتحادیه ها در سراسر کشور انجام می شود و مددجویان می توانند به فروشگاههای زیرمجموعه اسکاد، امکان، فرهنگیان، رفاه، تعاونی پانزده خرداد و سایر فروشگاههای فعال در این طرح مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:منظور از سهمیه یک نفره (واحد) مندرج در فیش پایانه فروش، سهمیه 3 کیلوگرم و منظور از سهمیه دو نفره (واحد) در فیش مذکور 6 کیلوگرم می باشد.  ضمناً سهمیه مشمولینی که مرغ خود را در مراحل قبلی دریافت نکرده اند، در این مرحله لحاظ نشده و سقف خرید 6 کیلوگرم می باشد. احمدی در پایان اعلام نمود هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب به مشمولین طرح می بایست از طریق واحدهای اجرایی ادارات کل کمیته امداد و بهزیستی صورت پذیرد.

شایان ذکر است مرحله سوم طرح حمایت غذایی در حال اجرا بوده و در کنار آن دو مرحله توزیع مرغ رایگان نیز صورت پذیرفته است. مرحله چهارم طرح نیز هفته آخر اسفند انجام می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار