تابناک-سرپرست فرمانداری بندرعباس در مانور سراسری تنظیم بازار بر نظارت دقیق بر تأمین کالاهای اساسی تاکید کرد
کد خبر: ۱۰۴۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 10 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان محمد مرودی در مانور سراسری تنظیم بازار شهرستان بندرعباس ضمن تشکر از حضور نیروی های مردمی و بسیج در کنار سازمان صمت ،جهاد کشاورزی و اصناف گفت: فرهنگسازی و ایجاد تعادل در میزان خرید و مصرف متقاضیان در تعادل بازار نقش تعیین کننده دارد از همین رو از دستگاه های متولی خواستار نظارت دقیق بر بازار هستیم.

 

مرودی ادامه داد: هيچگونه مشكلي در تامين كالاهاي اساسي نداريم در نظارت بر توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیج استفاده موثر شود.

 

وی افزود: ضروری است با نظارت هر چه بیشتر دستگاه های متولی در مانورهای پیش بینی شده آتی موانع و محدودیتها مرتفع و اطمینان خاطر لازم در تامین کالاهای اساسی به مردم داده شود. 

 

 سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس تاکید کرد : تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس در پایان گفت: برای كنترل قیمت ها كالاهاي اساسي وضروري۲۴۰ بازرس در قالب تیم های دو نفره در سطح شهرستان نظارت مستمر دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار