تابناک-رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس از تشکیل کارگروه حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تا صعود به لیگ یک خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 12 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حسن سالاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همان‌طور که در ابتدای فصل علی‌رغم برخی حرف‌وحدیث و شیطنت‌ها، با رای قاطع تمامی اعضای شورای شهر بندرعباس تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به فعالیتش ادامه داد و شهرداری بندرعباس تمامی داشته‌هایش را برای موفقیت این تیم به کار بسته است، باید در این سه هفته پایانی با تمامی قوا حامی نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم کشور باشیم.

 

وی با تقدیر از حمایت‌های باشگاه صنایع پشتیبان و شرکت فولاد هرمزگان، افزود: استاندار هرمزگان در این فصل به‌راستی‌که پای‌کار بوده و حمایت و پشتیبانی‌اش از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس قابل‌تقدیر است.

 

سالاری بابیان اینکه درحالی‌که سه هفته تا پایان فصل باقیمانده، شهرداری بندرعباس مدعی جدی صعود به لیگ یک است، اضافه کرد: تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان به‌ویژه امیر خلیفه اصل قابل‌ستایش است و اکنون زمان حمایت همه‌جانبه برای رسیدن به قله نهایی است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور هواداران در ورزشگاه خلیج‌فارس و خلق حماسه‌هایی که سال‌ها از تکرارش گذشته است مایه افتخار و مباهات تمامی مسئولان استان هرمزگان است، عنوان کرد: باید تمامی زمینه‌ها را برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته‌های پایانی به کار ببندیم تا بدون دغدغه و مشکل تیم به مصاف رقیبان برود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس بابیان اینکه در این فرصت کارگروه حمایت تا صعود به لیگ یک با محوریت این کمیسیون تشکیل شد، تصریح کرد: با دعوت از مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس و سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در کمیسیون فرهنگی اجتماعی تمامی مشکلات و دغدغه‌ها بیان شد و قرار بر پیگیری تا رفع این موضوعات با هم‌افزایی بین مسئولان استان هرمزگان و شهر بندرعباس و بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان صورت گرفت.

 

سالاری با اشاره به اینکه به طور حتم اعضای شورای شهر بندرعباس از هیچ کمکی در راه کاهش مشکلات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشم‌پوشی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید حمایت عملی را شاهد باشیم تا بتوانیم بازیکنان را بدون دغدغه راهی زمین کنیم تا در پایان فصل جشن بزرگ صعود به لیگ یک را برگزار کنیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار