استاندار هرمزگان در حاشیه آیین تشییع و تدفین شهید مدافع نظم و امنیت استان "شهید احترامی":
تابناک-استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دشمنان امنیت و اقتصاد ایران لحظه‌ای در ضربه زدن به مردم درنگ ندارند گفت: پلیس مظلوم است و باید به امکانات روز تجهیز شود. 
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 17 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز به همراه هزاران نفر از مردم مومن، شهید پرور و ولایی شهر بندرعباس در آیین تشییع و تدفین شهید مدافع نظم و امنیت استان شهید رضا احترامی شرکت و به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کرد.

 

استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین که با شکوهی مثال زدنی در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همه ما مردم ایران به این جمع بندی رسیده‌ایم که دشمنان این نظام لحظه‌ای در بر هم زدن امنیت ملی و امنیت اقتصادی دریغ و درنگ ندارد.

 

وی افزود: اما نیروهای مسلح کشور به خصوص نیروی انتظامی در کنار مردم هستند و امنیت آنان را با تقدیم جان خود تامین می‌کنند.

 

مهندس دوستی گفت: شهید احترامی یکی از شهدایی است که نیروی انتظامی در راه امنیت این نظام اسلامی تقدیم کرده و این نیرو همواره بهترین فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای صیانت از مردم و تامین امنیت آنها تقدیم کرده است.

 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: پلیس ما مظلوم است و باید این نیرو به امکانات روز مجهز شود چرا که دشمنان نیز این کار را انجام داده‌اند گام‌هایی در این زمینه برداشته شده و به زودی نتایج آن را به زودی خواهیم دید. 

گفتنی است، شهید ستوان سوم رضا احترامی طی یک عملیات مقابله با قاچاق سوخت، توسط قاچاقچیان به طرزی ناجوانمردانه به شهادت رسید، شهید احترامی دارای سه فرزند بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار