تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند کشتی خارجی حامل ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد.  
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 18 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، نیروهای دریابانی این شهرستان پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

 

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۷ نفر خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می برند.

 

وی در ادامه افزود: کشتی مذکور نیز پس از توقیف با اسکورت نیروهای عملیاتی و شناورهای دریابانی جمهوری اسلامی ایران به بندرگاه هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل مقامات قضایی شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است، خاطر نشان کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب‌های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار