تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رمز موفقیت سازمان های مردم نهاد فعال در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت در حوزه تخصصی و دوری از مسائل حاشیه ای است
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 19 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر احسان کامرانی در جلسه ستاد شورای تشکل های استان با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: مهمترین مزیت سازمان های مردم نهاد انجام امور عام المنفعه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

وی افزود: رمز موفقیت سازمان های مردم نهاد فعالیت در چهارچوب وظایف تخصصی و دوری از مسائل حاشیه ای است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: حوزه بانوان پتانسیل عظیمی است که تشکل های مردم نهاد می توانند در این حوزه فعالیت کنند و به توانمند سازی بانوان کمک شایانی کنند.

کامرانی افزود: دوری از موازی کاری و بهره گیری از همه ظرفیت ها می تواند سمن ها را در پیشبرد اهداف کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: سمن های فعال در حوزه بانوان با ایجاد تنوع در فعالیت ها زمینه جذب حداکثری زنان فعال در بخش های مختلف به ویژه دختران جوان مستعد را برای توانند سازی آنها فراهم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جذب بانوان صاحب فکر، اندیشه و با برنامه و دغدغه مند در حوزه مسائل اجتماعی نیازمند توجه مدیران سمن های فعال در این بخش است.

کامرانی تصریح کرد: بهره گیری از نظرات نخبگان دانشگاهی و حوزوی در بخش های مختلف می تواند گره گشای امور استان باشد و در این زمینه آماده دریافت نظرات کلیه نخبگان برای تسریع در رشد و توسعه استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار