تابناک-رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: جانمایی بزرگترین سایت دفع و بازیافت نخاله های ساختمانی و آسفالت جنوب کشور در بندرعباس جانمایی شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 19 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، پوریا دروار ظهر امروز به همراه مسیحی مدیر کل محیط زیست استان از محل جانمایی شده سایت جدید دفع و بازیافت نخاله های ساختمانی و آسفالت بازدید و افزود: این سایت ۴۸هکتاری بعنوان بزرگترین سایت دفع و بازیافت نخاله های ساختمانی در جنوب کشور می باشد.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد این سایت، صنایع بازیافت نخاله و آسفالت نیز در کنار آن احداث خواهد شد تصریح کرد: سایت کنونی دفن نخاله شهر بندرعباس در مکانی قرار دارد که گنجایش میزان تولید نخاله شهر را ندارد و آلایندگی هوایی نیز به همراه دارد.

رییس سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه بدنبال فضای مناسبی بودیم تا بتوانیم سایتی را طراحی کنیم که هم از شهر فاصله داشته و هم ظرفیت بسیار بالایی برای دفع نخاله های شهری داشته باشد یادآور شد: پس از بررسی ها و بازید از محل های تعیین شده در نهایت مکان جانمایی شده تایید و اقدامات لازم جهت فعالیت آن در حال انجام می باشد.

دروار، ظرفیت این سایت برای دفن و بازیافت نخاله و آسفالت شهر بندرعباس را حداقل برای بیست سال آینده تضمین و خاطرنشان کرد: فاصله این سایت تا مناطق مسکونی شهر فاصله مناسبی است که هیچگونه آلایندگی را در پی نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: مکاتبات لازم با دستگاههای ذیربط برای ایجاد بزرگترین سایت دفع نخاله و آسفالت شهر بندرعباس و صنایع بازیافت نخاله در حال انجام است که به زودی مجوز لازم اخذ و فعالیت این سایت شروع خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار