تابناک-مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندرلنگه به طول ۲۴۰ متر خبر داد و گفت: این طرح خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 21 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، هدف از اجرای تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندرلنگه را گسترش فعالیت های بندری، افزایش ایمنی در پهلوگیری شناورها، افزایش توان عملیاتی بندر و افزایش عمر مفید اسکله عنوان کرد.

عسکری نسب مدت اجرای این پروژه را ۲۴ ماه اعلام کرد و گفت: درحال حاضر تعمیرات و بازسازی سازه ای و ملحقات پهلوگیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله بندرلنگه آغاز شده است.

وی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بخش اصلاحی و تعمیراتی این طرح به تعویض بولاردها، تعمیر کانال های تاسیساتی، تعویض کاراستاپرها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله بنادر و دریانوردی بندرلنگه اشاره کرد.

به گفته عسکری نسب، بیش تر تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات اساسی این پست اسکله در داخل کشورتامین  و بخشی از آن نیز توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در اجرای این طرح برای ۲۵۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده افزود: به رغم تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی، این طرح خوشبختانه با اتکا بر دانش فنی و بومی کشور هم در حوزه مهندسان مشاور و هم در حوزه پیمانکاری به خوبی پیش رفته و بر اساس برنامه زمانبندی این یک پست اسکله تجاری خردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار