تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:جلسات و نشست‌های مختلف با حضور تشکل‌های مختلف دانشجویی برگزار خواهد شد چراکه اعتقاد داریم برگزاری چنین نشست‌هایی به پیشبرد برنامه‌های استان کمک خوبی می‌کند
کد خبر: ۱۰۴۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 23 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در دیدار با اعضای جدید هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره ماموریت کادرسازی دانشگاه آزاد اسلامی برای استان هرمزگان، اظهارداشت: برای آینده استان هرمزگان و رفع چالش‌های استان هرمزگان، دانشگاه آزاد باید نقش مهمی را ایفا کند.

وی، با بیان اینکه سنخیت و تعلق خاطر ویژه‌ای به دانشگاه و جامعه دانشگاهی دارم عنوان کرد: جلسات و نشست‌های مختلف با حضور تشکل‌های مختلف دانشجویی برگزار خواهد شد چراکه اعتقاد داریم برگزاری چنین نشست‌هایی به پیشبرد برنامه‌های استان کمک خوبی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، گفت: پنج اولویت فرهنگی استان هرمزگان انتخاب و ذیل هر کدام نیز پنج اقدام مشخص شد. امیدوارم در مرحله دوم که مرحله برنامه‌ریزی اجرایی این سند است، دانشجویان و دانشگاه‌ها نقش مهم و محوری ایفا کنند.

 عبادی‌‌زاده با تاکید بر تقویت ارتباطات میان صنایع و دانشگاه، تصریح کرد: تقویت ارتباط میان دانشگاه و صنعت سبب ارتقا درجات علمی اعضای هیئت علمی و حل چالش‌های صنعت می‌شود که حضور دفاتر صنایع در دانشگاه‌ها می‌تواند شتاب بخش این موضوع باشد

 
 
وی با تاکید بر اهمیت توسعه رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: توسعه و بازنگری رشته‌های دانشگاه آزاد هرمزگان متناسب با ظرفیت‌های منطقه‌ای هرمزگان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به نحوی که این رشته‌ها باید در خدمت ظرفیت‌های استان باشند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که هرمزگان در حوزه صنایع سنگین رتبه اول کشور را دارد ابراز کرد: باید روی تامین نیروی انسانی صنایع مستقر در استان هرمزگان اقدام کرد.
 عبادی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن در جنگ روانی، بیان کرد: در حوزه بی‌اهمیت جلوه دادن نرخ رشد جمعیت اقدامات رسانه‌ای زیادی توسط رسانه‌های دشمن انجام می‌شود که باید آگاه بود و در مقابل آن ایستادگی کرد.
وی، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان باید از بعد علمی به مساله رشد جمعیت ورود کنند و اهمیت آن را برای عموم جامعه تشریح کنند تا گفتمان لازم در جامعه ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار