تابناک-معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بی بدیلی در انتقال مفاهیم تاثیر گذار در سطح جامعه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 13 June 2022

 به گزارش تابناک هرمزگان صادق ابراهیمی پور معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان پیرامون ضرورت بهره گیری از ظرفیت هنری استان در اشاعه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بی بدیلی در انتقال مفاهیم تاثیر گذار در سطح جامعه دارد.

 

مهندس ابراهیمی پور اظهار داشت: مراکز فرهنگی و نهاد‌های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر می‌بایست از تمام ظرفیت‌های موجود جهت نشر مفاهیم ارزشی در سطوح مختلف و برای اقشار مختلف جامعه استفاده نمایند.

 

وی افزود: قالب‌های هنری متنوع و متفاوتی وجود دارد که می‌توان از این فرصت مهم برای آگاه سازی افکار عمومی بهره برد. اجرای جمعی که در قالب گروه‌های همخوانی و سرود انجام می‌شود یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین قالب‌های هنری می‌باشد که لازم است به ویژه در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان به آن پرداخته شود.

 

در همین راستا معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از عموم نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به هنر‌های آوایی دعوت می‌نماید جهت ثبت نام و تشکیل گروه سرود از طریق سامانه پیامکی ستاد اقدام نمایند.

 

معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ادامه داد: داوطلبان عضویت در گروه سرود میتوانند برای ثبت نام اولیه مشخصات شناسنامه‌ای خود را به شماره ۵۰۰۰۵۴۱۰۲۴ ارسال نمایند.

 

گفتنی است پس از ثبت نام اولیه، افراد مستعد جهت فعالیت در گروه سرود معروف انتخاب میشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار