تابناک- رئیس اداره منابع انسانی شهرداری بندرعباس از لحاظ شدن قانون تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 16 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان خدیجه احترامی صبح امروز  تشریح این خبر، اظهار کرد: تلاش در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء منابع انسانی و رضایت مندی در کارکنان شهرداری از اولویت های کاری مجموعه می باشد و اقدامات شایسته ای برای ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﯽ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ خدوم و پرتلاش شهرداری در حال انجام است.

 

وی گفت: براساس بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه و قانون تفسیر بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و بخشنامه های مشترک سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور تمامی دستگاه های مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شهرداری بندرعباس از خرداد ماه سال گذشته تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر این مجموعه را در دستور کار خود قرار داد.

 

احترامی افزود: از ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ فراخوان از مناطق و سازمان ها و نواحی چهارگانه انجام شد و تاکنون ۹۲۳ نفر نام نویسی و مدارک اولیه خود را ارائه و براساس آن پرونده پرسنلی با توجه به شرایط بخشنامه جمع آوری وساماندهی شد.

 

رئیس اداره منابع انسانی شهرداری بندرعباس در ادامه بیان کرد: بعد از فرآیند مراحل گزینش و تائیدهای استعلامات به ارگان های مختلف شامل تاییدیه ایثارگری، مدرک تحصیلی، سابقه بیمه در محل کار، تاییدیه پایان خدمت (آقایان) و تاییدیه شرکت مربوطه با توجه به مدرک تحصیلی وسنوات خدمتی و با شرایط احراز مکاتبات مربوطه پست سازمانی هر شخص براساس کتاب طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری و سازمان های وابسته، طی صورتجلسه ای به امور شهری استانداری جهت تایید نهایی ارسال شد.

 

احترامی گفت: بعد از ارسال تاییدیه صورتجلسه از سوی دفتر امور شهری استانداری و دریافت نامه عدم اعتیاد و سوء پیشینه پرسنل، حکم کارگزینی برای پرسنل صادر می شود.

 

وی افزود: از زمان شروع بکار تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری، ۶۴۰ پرونده شامل نیروهای پیمانی، قراردادی و شرکتی تشکیل شد که بعد از طی فرآیندهای لازم تاکنون نامه ۴۰۰ نفر از هسته گزینش استانداری به شهرداری ارسال که حکم حدود ۲۵۰ نفر صادر و تبدیل وضعیت شدند و مابقی پرونده های پرسنلی در استانداری هرمزگان جهت مراحل اداری گزینش، در دست اقدام است.

 

احترامی در پایان افزود: امور اداری شهرداری در راستای رفع دغدغه های شغلی پرسنل با تمام توان و ظرفیت در حال تلاش است تا هر چه زودتر شاهد ساماندهی نیروهای خدوم شهرداری باشیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار