تابناک- فرمانده انتظامی سیریک از وقوع حادثه رانندگی بین نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و فوت هر دو راننده بر اثر آتش سوزی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ 18 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده انتظامی سیریک بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در حوزه جومحله سیریک- میناب، بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق بوده و یک دستگاه پژو۴۰۵ آن را اسکورت می‌نموده است.

 

این مسئول انتظامی در سیریک اذعان داشت: راننده خودروی پژو اسکورت با مشاهده خودروی پلیس که در حال تردد در سطح جاده بوده تغییر مسیر داده و سعی داشته راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع نماید که به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه با خودروی نیسان سوخت‌بر برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه انفجاری رخ داده و هردو خودرو سریعا دچار حریق میشوند.

 

وی با بیان اینکه در این حادثه بدون هیچ گونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی مأموران رخ داده است، اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه و در شانه جاده، این دو دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و دچار حریق کامل شده که هر دو راننده جان خود را از دست داده اند.

 

سرهنگ چراغی در ادامه تصریح کرد: پلیس بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و نیسان و همچنین تردد غیر ایمن تریلی های حامل سوخت را هشدار داده است چرا که هر از چند مدت یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

 

فرمانده انتظامی سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد،  تأکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه دو خودرو نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

 

وی اذعان داشت: خودروهای سوخت‌بر با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و همچون این حادثه ناگوار که صرفا با رویت پلیس و دست‌پاچگی راننده به دلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان رخ داده ، عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و همیشه فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار