تابناک-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای چند پروژه شاخص با هدف بهره مندی بیشتر شهر فین و روستاهای تابعه از آب شرب پایدار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 18 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عبدالحمید حمزه پور در همایش شوراها و دهیاران منطقه فین که با حضور منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش، تامین آب روستای رضوان از طریق خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به عنوان یک اقدام اساسی برای تامین آب پایدار مشترکین این منطقه با حمایت مقام عالی استان یاد کرد و افزود: رضوان از ابتدای امسال از کمبود آب رنج می برد و آبفا با هدف تامین نیاز آبی این منطقه و همچنین گذر از تابستان بدون تنش، این پروژه را وارد مدار بهره برداری کرد که خوشبختانه در حال حاضر شاهد رضایت مردم از این اقدام اساسی هستیم.

وی به دیگر اقدام شاخص آبفا در این بخش اشاره کرد و افزود: به منظور ذخیره مورد نیاز آب شهر فین پیش بینی احداث یک باب مخزن هزار متر مکعبی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال شده است که پیمانکار آن نیز انتخاب و بزودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد‌.

مدیرعامل آبفا همچنين به تکمیل پروژه هاى آبرسانى روستاهاى كهتك، لاور، مهدى آباد، تربوبیه و كوران اشاره کرد و گفت:  پيمانكار این پروژه ها انتخاب شده و عمليات اجرايى آن بزودی آغاز خواهد شد.

 به گفته وی با اتمام عملیات پروژه های یاد شده وضعیت تامین آب جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار ۶۰۰ نفر در این بخش بهبود می یابد.

حمزه پور در پایان از حمایت دولت بویژه استاندار جهادی و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح های آبرسانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد، با مشارکت شوراها و دهیاران بتوان اجرای پروژه ها را سرعت بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار