تابناک-در مراسمی با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان معاون منابع انسانی این شرکت معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 19 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب افزود: این معاونت موتور محرکه شرکت است و از معاون جدید منابع انسانی می خواهم ضمن شناسایی ظرفیت ها، فرصتی فراهم آورد تا بتوان از نیروهای انسانی متبحر در انجام ماموریت های محوله نهایت بهره را برد.

وی لحاظ کردن طرح های انگیزشی، استقرار نظام مشارکت کارکنان در پیشبرد برنامه ها، بهبود کیفیت و بهره وری سیستم را مهم ارزیابی کرد و گفت: یک مجموعه خدماتی زمانی می تواند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد که نیروی انسانی با انگیزه و متخصص داشته باشد؛ از این رو توجه به نیروی انسانی و توجه به آیتم های انگیزشی در پرداختی کارکنان می تواند، به بهبود خدمات رسانی منجر شود.

مدیرعامل آبفا دستیابی به این خواسته ها را نیازمند مدیریت ویژه دانست و ادامه داد، برای دستیابی به این مهم، فردی در این مسئولیت گماشته ایم که هم مورد اعتماد کارکنان و هم تجربه زیادی در این حوزه دارد که امیدواریم معاون جدید منابع انسانی ضمن در نظر گرفتن قوانین و مقررات بتواند گام های موثری برای سرمایه های شرکت بردارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حکم مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالحمید جابری به عنوان معاون منابع انسانی و تحقیقات این شرکت معرفی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار