در نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام و امام جمعه شهرستان سیریک مطرح شد؛
تابناک- امام جمعه شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه احشام سرگردان نیازمند ساماندهی هستند گفت: مهمترین معضل امروز شهرستان سیریک آب و شبکه آبرسانی این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 19 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در نشست صمیمی با منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره در استان هرمزگان اظهار داشت: الحمدلله تا به امروز نگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به منطقه سیریک ویژه بوده است، تقاضا میکنم که بیش از پیش توجه خود را به بخش بمانی در این شهرستان اختصاص دهید.

 

 

وی افزود:بخش بمانی در شهرستان سیریک جز اولین بخش هایی است که مورد توجه و لطف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در استان هرمزگان قرار گرفته است و انشالله بعد از این نیز مورد توجه بیشتر قرار خواهد گرفت.

 

 

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروز نگاه ویژه شما به مناطق محروم شهرستان سیریک و گره گشایی از مشکلات مردم خونگرم شهرستان باعث آسایش فکری و اقتصادی این عزیزان میشود، در بحث مجموعه های فرهنگی و انجام برنامه های فرهنگی در گسترش و پررنگ نمودن فرهنگ غنی اسلامی در منطقه سیریک نیازمند یاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره هستیم که ان‌شاالله عنایت بیشتری داشته باشید.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری بیان کرد: مهم ترین مسئله و معضل شهرستان سیریک مسئله آب و شبکه آبرسانی است که باعث ایجاد مشکلات عدیده برای مردم شده است ، احشام سرگردان نیز نیازمند ساماندهی هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار