تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های بزرگ و حساس ما پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده‌های آنان است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 20 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عطا ناوکی یکشنبه 29 خردادماه به همراه محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهرستان بندرعباس در بخش‌های تخت، قلعه قاضی و حوزه‌ای از شمیل با خانواده‌های شهیدان «عباس تیما»، «علی باستی‌تختی»، «علی ابراهیمی قلعه‌قاضی» و «حسین حسین‌زاده» و همچنین جانبازان «جلال شمسی‌تختی» و «محمد علی‌نژاد» دیدار و گفتگو کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا جزو افتخارات انسان‌های مخلص است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان دیدار با جامعه ایثارگری را موجب دلگرمی و نشاط دانست و افزود: باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهیدان و حفظ آرمان‌های ارزشمند آنان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه والدین شهدا بهترین الگوی صبر و ایثار هستند عنوان کرد: حضور در جمع جامعه شاهد و ایثارگر توفیقی معنوی است که خداوند نصیب ما کرده است، امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته‌ای این ماموریت را به سرانجام برسانیم. لیکن یکی از وظایف و رسالت‌های بزرگ و حساس ما پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده‌های آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار