تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر اهتمام و جدیت همه مسئولان در نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز تأکید کرد و افزود: بهترین راهکار پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، احیای فریضه نماز است  
کد خبر: ۱۰۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 20 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان ضمن حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان با مجتبی قهرمانی دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان در جریان این دیدار بر اهتمام و جدیت همه مسئولان در نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز تأکید کرد و افزود: بهترین راهکار پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، احیای فریضه نماز است. 

 

مجتبی قهرمانی همچنین اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در جهت عمل به فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و تأکیدات رئیس محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم توجه به برپایی شعائر اسلامی و اقامه نماز اول وقت، همواره تلاش دارد با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تمهیدات مناسب، سهم بسزایی در تجلی و بروز و ظهور فرهنگ برپایی نماز ایفا نماید.

 

وی خاطر نشان کرد: نتایج بررسی ها از اقدامات دادگستری هرمزگان در حوزه نماز به خوبی نشان می دهد که توجه به این فریضه الهی، در ارتقای سطح فرهنگ و تعالی سازمانی و رفتار فردی کارکنان بسیار مؤثر بوده است. 

 

قهرمانی همچنین با تأکید بر اجرای دقیق شیوه نامه ها و مصوبات ستاد اقامه نماز به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات و سازمان ها خاطرنشان کرد: بسط و تعمیق فرهنگ اقامه نماز موجب می شود بر اساس حق و ارزش‌های اسلامی و الهی، آنچه که خداپسندانه است انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز در ادامه، ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان هرمزگان در حوزه اقامه نماز این موضوع را نتیجه تلاش رئیس کل دادگستری استان در راستای تعالی نماز و اهمیت به ترویج و توسعه این فرهنگ نورانی برشمرد.

 

وی همچنین با تأکید بر لزوم ارتقای سطح همکاری ها میان دستگاه قضایی و ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از تهیه و تدوین تفاهمنامه ای در این خصوص خبر داد. 

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار